fredag!! ÄTARDAG!


siktet är inställt!
idag blir det ätardag!
får äta precis vad jag vill..
frukosten vart ju inte så onyttig i varje fall..
ett av mina paprika&olivbröd mä stekt ägg på (jag käkade äggulan också!) å lite isglass i form av fryst jordgubbar å ananas å lite vatten.. yammie!! :D

sugen på choklad å glass.. så nåt sånt lär det ju bli iaf..
kanske en sån där minipåse mä chips också?
haha.. :p

ja.. inte haft ätardag p å2v.. shit vad duktig jag är alltså.. :)
men idag får jag en..:)

men nu ska jag nog bada tror jag.. åtminstone duscha.. :)
sen blir det valbo å köpa onyttiga saker..  haha.. ;)
och nyttiga till imorgon å resten av dagarna.. :D

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0