duktig!!!!


duktiga Linda!!

fan, känns som om jag är bakis fast jag va nykter.. det är inte schysst.. :p
å fast jag va så trött å seg så gick jag min morgonpromenad!!!
jag blir så glad å stolt över mig själv..
DUKTIGT!!!
å jag vet at du ville gå en mindre promenad å försökte vika av tidigare.. men du gick den du skulle ändå!!!
BRAAAA!!!!! :D

nu ska jag snart få frukost!
yammie!
varje dag likadant (ibland mjök å ibland inte)
avocado (antingen en hel eller halv beroende på hur stora)
2 kokta ägg där gulan är borttagen.. :O
en kopp te av något slag.. oftast har jag i ingefära också..
lite mindre än en dl havregryn å micrar det mä vatten till gröt.. har kanel på å ibland krossade linfrön..
1 piller "kvinna-vitamin" från apoteket..
1 piller omega3
****************************
mm..
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0