varför???


varför är det så att det är svårare att få tag på mys än på sex för?

varför är det så att man vill ha det som är svårare att få?

varför är det så att det är ingen som verkar förstå hur de kan få mig?

varför är det så att jag kanske är lite krånglig ändå?

varför är det så att jag ligger ensam om kvällar å nätter?

varför är det så att jag är krasslig?

varför är det så att ingen jävel bjuder ut mig nån jävla gång?

varför är det så att jag så gärna vill ha någon?

varför är det så att jag inte kan va nöjd med att vara själv för en stund?

varför är det så att jag vill ge mig in i kärleksspelet mä risken å bli sårad?

varför är det så att jag inte bara struntar i alltihopa?


Kommentarer
Postat av: Jonas i Uppsala

Vore kärlek enkelt skulle det nog inte kännas lika speciellt att vara förälskad. Sex kräver ju inte att man har några känslor för varandra, i kärlek däremot måste man ju involvera hjärtat vilket är mycket svårare men oxå mkt underbarare när man lyckas! Du kanske bara är lite för kräsen? XD

2009-10-24 @ 14:54:39
URL: http://grungemelvin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0