spegel...

spegel spegel på väggen där... säg vem som förändras mest i landet här!

haha.. ja, det är nog fan jag..
jag älskar att kika på mig själv i spegeln nu..
jag ser stora förändringar..
nästan varje gång jag tittar.. :)

låren börjar det märkas på nu.. börjar nästan tycka att de är fina.. :D
haha.. vänta bara tills musklerna syns.. ååååå.. :D

haha.. ja, jag är tokig jag.. :D
men det är nog det fina mä mig..
man vet aldrig vad jag ska säga eller göra.. :p

ja, som ni märker är jag mycket gladare idag!
dansade lite på morgonen.. (framför spegeln så klart) haha.. :D

har mysdag idag..
strumpor å raggsockor i skorna.. dubbla byxor (mysisar så klart!), tjocktröja å min vinterjacka..
å min mormors stickade vantar.. gjorda av kärlek! :D
haha..

ja ni.. Ge lite kärlek till nån som behöver det!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0