självförtroendet!

fan alltså.. just nu är nog mitt självförtroende på botten. .:/

känns inte som jag klarar nånting.. att jag är bra på nånting..
i suck!

Linda i somras.. :p

nothing to live for?

klart jag har!
jag har alla mina underbara vänner..

men jag går igenom en sjukt jobbig period nu verkar det som..
jag vet inte hur jag ska gå vidare..

det är väl bara att köra på mä träningen iaf.. det är min trygga grund.. där kan jag ta ut alla mina känslor!
men nu är jag förkyld så dit kan jag inte heller gå!

jag är så glad att jag har alla mina vänner.. ni betyder såååå mycket för mig..
utan er skulle jag gå under!

vad fan är jag bra på egentligen? inte ett skit eller?

skulle nån ställa den fråga till mig skulle jag inte kunna svara.. :|
varför vågar jag inte lita på mig själv för?

jag blir såååååå trött..

(en otroligt glad å sprallig å inte alls trött Linda på krogen i onsdags) haha.. :p

ja, jag har ingen trygghet just nu..
inget skyddsnät kan man säga.. jag faller fritt!! ner i avgrunden?
kommer jag slå mig hårt?
kommer jag ens överleva?

nää, fy faaaaan.. ska man böla lite eller?
men man kan väl inte grina på beställning..

fuck this shit!!!
ååååå.. :(

inge pengar, inget självförtroende, sjuk, ingen närhet, ingen dejt, ingen träning, mörkt å kallt..
ensam...

aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0