morgonpromis!


efter morgonpromenaden! den osminkade sanningen! :O
smygreklam för "the zone shop"?
who knows? ;)

haha.. :D

nyss käkat frukost..

ska ta bussen å träna.. BEN idag!

men får ta det lugnt.. tråååååkigt men sant.. vi får se hur det känns.. känner mig inte lika snorig heller..

ÄR DET NÅN SOM HAR EN MP3 ATT SKÄNKA MIG?

ska minska å växa på gymet!

Friskis musik blir väl ingen grov av? ;)
****************
är det bara i mitt huvud det känns som jag har blivit pluffsig som fan på den här tiden jag inte tränat å käkat lite mer saker än diet-maten?
nja, nog fan är det så.. men det försvinner ju lätt när man drar igång igen!
men ändå, onödig tid!
men jag antar att man tränar för att kroppen ska må bra! eller hur Linda?!
du lär nog tänka lite mer på den än på dina mål du inte har exakt fastställt (för du törs inte!) men du vet på ett ungefär!

ja, usch så pluffsig jag är! :/
back to the hard and hard way.. ;)

aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0