lördagkväll!

Jonas:
Vore kärlek enkelt skulle det nog inte kännas lika speciellt att vara förälskad. Sex kräver ju inte att man har några känslor för varandra, i kärlek däremot måste man ju involvera hjärtat vilket är mycket svårare men oxå mkt underbarare när man lyckas! Du kanske bara är lite för kräsen? XD

Linda:
ja, jag kanske är lite för kräsen.. men det lär man väl vara om det ska bli perfekt eller? :p

ja, inte fan vet jag.. eller jag är fan inte så jävla kräsen heller.. inte på ett sätt..

men man har väl en viss stil man gillar..

idag på hockeyn kom jag å tänka på att jag gillar rätt grova grabbar ändå.. :p

...
ja, inte fan vet jag..
måste man tänka så mycket? :p
************************************''
det var en jävligt trevlig dag mä mycket oväntade överraskingar! :D
2-2 sluta matchen..
blev lite sen till matchen.. men hann precis ställa mig på ståplats när de drog igång.. :p
träffa en trevlig filur i pausen..

sen träffa jag matte.. som bjöd på kycklingsallad hemma hos mig.. :)
trevligt..

å nu kommer en polare över på film.. :)
skulle ha gått på emmas fest.. men hon va så seg på å svara ju.. så jag hann planera annat.. :p

aja, puss hej

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0