jag önskar....

jag önskar jag vore i västerås nu!!!!
http://www.body.se/content/artikel.asp?CID=3129
kika där vad de har för sig!

Sm i byggning där ju.. hade så gärna velat se.. :p

jag hann till gymet idag.. :)
drog på mä mage å axlar..
axlarna börjar fan synas nu hör ni.. :) blir ju sjukt taggad när man ser att det händer något ju! :)

sen körde jag 25min på crosstrainern.. börjat köra seriöst på intervaller nu alltså..

det är min ätardag idag också..
så jag har inte ätit ägg som jag brukar.. ;)
jag har fått i mig godis, potatis å bröd å grejer.. :p

men den är slut nu.. :) inte bra att äta skit sent... :)


crazy pic från förra fredagen!

uppe hos ina å hänger.. ;)

aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0