happy girl*!


fy faaaan vad jag är trött... men jag är nöjd! :D sååå jävla roligt i valbo.. ja, hela helgen har vart rolig faktiskt.. :D

Kan ju kalla mig för ett "partanimal" den här veckan alltså!
Ute på krogen i onsdags!
Hemmafest i fredags!
Spelning på folkets hus igår!
å idag var jag iväg till Valbo på spelning!!!
Å så klart nykter hela tiden!! :D

kanske håller på å blir sjuk också.. vi får se..
men snorig vet jag iaf.. :/ fan vad segt..

har ätardag idag!
Köpt godis.. så jag har ätit lite sånt.. å sen har jag käkat 3 ägg-gulor också! :O haha.. ;)
vi ska käka max snart.. :p

sen är väl det bra för idag! :)

ingen träning.. är helt slut å sjuk träningsvärk i benen..

jag å jenny kom nyss hem till henne..
det var drag i Valbo kan jag lova.. :)
va roligt å träffa dem jag träffa.. var en del faktiskt.. ;)
****************

Anonym: jag har skabbisen att tacka för mycket.. :p
var nog bra att det blev som det blev! hade missat mycket av mitt liv om det inte hade blivit så att jag blev singel igen! :p det är faktiskt så..
Inget jag ångrar..
Inget fel på Micke.. men det händer ju mer när man är singel faktiskt.. :)
*************
blir här i natt också.. orkar inte åka hem mä bussen nu igen..
kom ju precis därifrån.. å orka släpa väskan!!!!
kan va roligt att umgås lite också.. ;)

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: blom

ska micke bo kvar i gävle eller?

2009-10-11 @ 21:56:58
URL: http://saandrablom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Konstigt att du kallar henne skabb med de bilder du lägger ut på dig själv. Bröstvårtor osv.. skyl dig kvinna.

2009-10-12 @ 10:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0