fuck it!



??? säger:
du e otroligt snygg o sexig :D o verkar vara en riktigt go o glad människa som har båda fötterna på jorden :D
Linda säger:
ja, jag försöker.. men just nu känns det som att mina fötter är 7 meter under jorden..
jag är inte jävligt kaxig nu jag eller...

fan.. myssugen så det finns inte..
sjuuuuuukt länge sen man fick närhet alltså!
jag är inte så värst sugen på sex nu.. utan mer närhet..

jag är lite nere.. :(
å då är allt fel!
så nu ska jag tydligen ha sexpaus i 1år också!
har ju bara 10mån å 3v kvar i så fall!!!
slow times här va!

äsch, vad fan.. man lär väl ändå inte få nåt så då kan man väl lika gärna ha paus!
ingen av de jag är intresserad av verkar det bli nåt mä så..

skit samma!!!

aja, puss hej
//kinkmaja (eller va det kink-Linda?)

Kommentarer
Postat av: Christian

Hej! Hoppas jag nu inte kanske jag inte ger ett extremt ytlig och påflugen intryck - men du har en väldigt snygg och vacker kropp. Ja ok då - den är väldig sexig och du har fina former ;) Du som person har tyvärr ingen aning om men du ger ett trevligt intryck på bloggen .Det är kanske roligare att bli bedömd som person :)ps. hoppas att du tog det på rätt sätt Kram/ Christian

2009-10-13 @ 15:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0