borta!

min plånbok är borta!
hela 6-7 mil bort!

den ramlade ur påsen i min mammas bil när jag skulle hoppa ur.. (eller när vet jag väl inte, men den gjorde det!)

så det blir nog lugnt för min del idag... haha.. om man inte får skjuts nånstans..
men kanske ska ta cykeln till valbo å kika lite..
sen kanske det blir fika ikväll.. haha.. :)

vad jag fikar hela tiden då! (men det är ju KNAPPAST bullar å sånt skit inblandat)
NEJ NEJ, en burk kesella å lite chasewnötter (om jag har tur) :p

nää, men över lag så tycker jag dieten går jävligt bra alltså..

jag blev så här glad av zones kommentar.. :D
små kommentarer betyder så mycket.. igår va det en från Zone som värmde som fan!
- Vad smal du har blivit i ansiktet

å då har han inte sett mig på en vecka ungefär.. :D

http://www.zonecapone.com
handla i the zoneshop!


jag var där igår å köpte proteinpulver! (ja, det blev vanilj (sötningsmedel)) men det får väl gå för den här gången!
fick det för 450kr! :D tack tack tack min sponsor å även en av mina bästa vänner vill jag påstå.. :)
han slängde även mä 2 burkar av nån slags fettförbrännande piller.. inte hunnit sätta mig in i vad det är.. men jag ska tydligen ta 4 per dag! men jag gör som zone säger jag alltså.. hans ord är min lag.. ;)

vet ni hur jävla många piller jag käkar om dagen nu? :p

1vitaminpiller

1omega3piller

(om jag tränar käkar jag:)

2kre-alkalyn 30 min före träning
4st BCAA varav 2 före och 2 efter...
å nu ska jag käka 4 fettförbrännande också då..
det blir 12 piller på träningsdagarna.. jag behöver inge annan mat tror jag.. hahahaha.. :p

haha... ja, man går emot sina saker man står för ibland..
först så skulle jag aldrig ta en proteindrink någonsin!
men micke övertalade mig sakta men säkert.. :)
å inte skulle jag ta några kosttillskott heller.. men ja, ni ser ju hur jävla många piller jag käkar nu.. :p

det ända jag själv ska stå emot är doping..
FÖR GUDS SKULL LINDA! nå sånt skit börjar du inte mä!!!

aja, puss hej


Kommentarer
Postat av: mipi

nääääääääää då blir vi arga!!!!!

2009-10-07 @ 10:18:50
Postat av: mipi

NÄÄÄÄÄÄÄ DÅ BLIR VI ARGA!!!!

2009-10-07 @ 10:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0