träääning idag!


just nu..

promenad mä ozzy först för ina hade inte klivit upp än.. (men han är klippt nu.. :p )
men det räknas inte som motion för man kom 1 meter på 5 min typ.. haha
men det var kul ändå.. :p

sen kom vi iväg på promis..
8900 steg typ.. :) på skogsväg.. mysigt värre.. :)

sen kom vi hem.. då drog jag till gymet.. å den där minipromenaden först då vet ni.. ;)
körde rygg å biceps på gymet!!
det gick tooookbra alltså! :D
sköönt som fan..
sen var superhunken där å gick på bandet.. så jag satte mig å cykla å spana..
det roliga var att han kikade rätt mycket åt mitt håll.. :p
10 min.. ganska lätt, men snabbt.. :)
sen bara för å spana på närmare håll satte jag mig i roddmaskinen bakom honom.. tog i som fan.. flåsa å stånka å stöna.. ;) *hehe*
1o min där å..
han drog efter halva tiden.. :p

men yammie yammie!

sen följde syrran mä hem..
gjorde mat å så baka jag kakor till henne.. (smakade en jag)
å så kikade vi på film.. "La Bamba"
sen följde jag henne till bussen å då tog jag en liten promenad samtidigt...
stegmätaren står på 14913 steg..
så jag går över 15000 idag.. goood work Linda!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0