skäms!


jag skämms!!! :p

har ju min ätardag idag..
frukosten fick bli som vanligt..
men åkte å handla på willys..
*lösgodis
*2 små minichipspåsar ni vet, en sourcreme å en grill..
*en liten bit geisha..

lösgodiset tog precis slut..
så jag har en sockerkick nu tror jag.. :p

å sen drog Jacke, hans kusin å jag å käka pizza.. :p
jag käkade för fan inte ens en fjärdedel av min pizza!!
StorÄTAR-Linda finns nog inte mer!!!

jag som hade en kebabpizza mä pommes på..

för ni som känner mig vet ju att ska jag göra något ska jag göra det rejält!

så jävla onödigt att slösa pengar på något som jag inte ens åt upp!!!

Jag blir så trött!!

men ska väl iaf käka slut på chipsen å geishan.. :)
å jag kan lova att jag inte vill ha nå mer onyttigt sen på ett tag..
iaf inte pizza.. haha.. fy fan.. :p

aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0