nya kläder igen!


dagens loook.. :p
allt är nytt utom örhängena å bh:n.. :p

jag råkade shoppa igår mä jenny!

2dagar i rad nu.. :D

tur att hon åker bort idag så det inte blir en tre dagars.. ;)

sånna brukar bli jobbiga.. haha.. ;)


3st hipsters för 45 kr lindex
2st string för 50 kr cubus


jeans 199kr vero moda!

grå kofta på hm för 149kr

linnet 39,50kr på vero moda..

alla saker va på rea.. å så va det på min födelsedag också!! :D
FYND-Linda!! :d
men nu får jag inte kika nå mer.. för då blir jag totalpank igen!! haha..

aja, puss hej


Kommentarer
Postat av: borås sofia

tur du har gumman som hittar kläder på rea :O den biten får niclas sköta åt oss han e bra på hitta snygga kläder till mejj på rea haha men fan va snygga kläder du köpt blev lätt avis nu ;):P puss å kram

2009-11-13 @ 10:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0