måndag!


det här var över ett halvår sen tror jag..
skulle vilja ha en ny bild att jämföra mä.. ska nog be ina hjälpa mig.. :D
för nån skillnad måste det ju va.. ;)
eller?



Linda just nu.. :p
vad hände? tyckte hon inte om teet hon fick? :p
nää, faktiskt inte.. blåbär/hallon.. å den var fan inte god_!!!

tog en morgonpromis för första gången på några dagar..

har k'änt mig ostabil i knät så jag har vilat lite från å gå så jävla mycket..

har ont överallt.. haha.. men ska dra å köra lite lätt kondition tror jag.. :)

det är alltid bra! :D

kan läsa tidning under tiden så går det lätt som en plätt..
för jag vill ändå till gymet å känna på stämmningen lite.. haha.. ;)

aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0