idag!


just another day in jewellry.. haha..

nää, men sov ju över hos syrran i natt.. <3 stackarn.. jag vakna själv av att jag skratta i sömnen!
weird!!

träningen igår:
över 10 000 steg
axlar+mage på gymet
30 min crosstrainer så svetten flög all around!
yoga! såååå jävla sköööönt...

************
idag har jag vart hos zone..
he really needed me.. :)
sen möte jag patrik å hälsa på john en liten sväng.. :)
innan jag va till susanna, min jobbcoach..

sen åkte jag hem-..

nu ligger jag i sängen.. :)
sköönt..

totalslut i kroppen..
skulle köra spinning å mangla slut på benen idag..
men var tvungen att ställa in.. sjuuuukt trött i kroppen.. :/

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0