sthlmsresan!


Daniel försov sig i 1,5tim..
så jag å Kristin gick upp före kl 6 i onödan..
det gick fan i 160km/h på vägen ner.. :| vi var rädd, jag å kk..


kk sover.. å jag har en ful min.. :p

vi kom fram levande..
jag å kristin hoppade på ikeabussen..
den var gratis å gick till stan.. :D
perfekt!!!

vår första anhalt var:

BEN&JERRYS egen glassbar..
å ja, jag tog 3 kulor.. :O
testade 3 nya smaker.. :)
kaffe - sådär
kokosnöt- sådär
chunkey monkey - yammie yammie!!! :D

sen shoppade kk på jag gick å dregla efter henne..
lyckos henne..

jag testade en klänning:

men den va glansig å lite för lång.. :(
å kostade pengar som jag egentligen inte hade..
så den fick hänga kvar..


god räksallad hade de då i sthlm.. ;D

sen åkte vi ikeabuss tillbaka till kurvan innan vi åkte hem..
daniel blev sur..
för han fick inte igång bilen där på parkeringen.. vi hade ju en hyrbil..
då höll jag å kk på att dööööööööö av skratt..
vi kom iväg när jag ringde till micke å fråga vad som va fel. .det var rattlåset.. :p

så nu är vi lite smått ovänner.. :/
han tyckte inte att vi ksulle skratta.. :(

jag hade trevligt iaf.. :D kk också..
sen tog vi en promenad mä micke när vi kom hem..
GOOOOOD WORK!!!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0