nybadad!


nybadad Linda.. :D

jag är lite toookig i en viss sak nu!!
det kan va farligt? :p

********''

jag innan läggdags igår!

*****''''

jag när jag vänta på madde vid marknadspunkten igår..

******'''

fjällbilder!

martin å ina utanför våran stuga!

vy från bilen!
..
snowboardtävling på lördagen!
eller va det från när grabbarna skulle åka på fredagen?

Ina står mä martins bräda.. :D

finne på läppen, hur många får det på en fjällresa? *störigt*

ina utanför stuga 14. .:D

jag.. :p i totalt fel kläder för en fjällresa.. :D men man måste ju sticka ut, eller hur? :D

i bastun i stuga 14 hände det roliga saker.. haha..
jag är dock oskyldig.. jag stod å vakta så han inte skulle gå ut när Lina duscha.. :D

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0