wow...

jaha.. inget blir som man planerar just nu känns det som..

Daniel har det jobbigt å jag vill vara där för en av mina bästa vänner..

igår jobbade jag på konsum.. det gick väldigt bra.. :)

sen åkte jag å kristin in til lgävle.. det var ju fest!
jag va nykter så klart!


Vi käkade pizza.. vi delade på en.. så vi fick en halva var..
men bara jag som käkade min.. :p
smakde choklad också.. :O

sen kom Daniel..

sen gick vi över till Maja..
Mathz, Maja, Micke, Sofia, Kristin, Daniel å jag var det..
sen vart det lite bråk så då dog festen..
tänkte följa mä på krogen, men det blev inget..


Daniel, suddig kristin å micke

jag såg ju glad ut?!

Sofia å Mathz

Micke, Maja, Sofia..

ja, sen gick jag hem å sov..
Maja, Micke å Mathz gick på krogen..
Daniel å Kristin gick hem till sig?
Sofia hämtade steffe å gick hem..

inte som nån hade planerat..

jag tycker det var synd att det slutade som det gjorde.. :(

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0