träning!

vad har jag gjort idag då?

Jo, jag har gått en promenad mä Maja..
fast det vart inte den vanliga för jag trodde det var varmt å tog ingen mössa.. det var dumt!!!

idag körde jag ben på gymet!!
körde 3*8 å höjde efter varje set som vanligt..
sen körde jag ett sista där jag körde max så mycket jag orkade på rekordvikter!

framsida lår körde jag 6*55kg.. (2st upp från förra gången)
benpress 8*120kg (körde nog bara 3 eller något förra gången, men då stod en snygging å väntade *hehe*)
baksida lår 3*35kg..
å så körde jag marklyft.. 40kg som högst..
det va jobbigt!!!

kan lova att min rumpa kommer pina mig imorgon.. haha..

körde 16 min cykel å 5 min flow (det var sjukt jobbigt, brännde som fan i rumpan)

å sen för att pina mig själv lite extra tog jag trappan upp till hemmet sen.. *hehe*

**************
sen har jag gjort lite matlådor till micke..
bacon å makaroner
å sen gjorde jag tjockpannkaka.. :p

jag tycker att det är roligt att göra pannkaka.. men jag vill inte äta själv.. :p


aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0