tidig morgon!!


Jag ser lugn ut idag...

oj, 6.30 är det inte varje dag som jag går upp kan jag säga er.. :p
men jag måste ha tid på mig på morgon..
hatar att stressa..

haha.. jag ska ha mä mig massa saker att äta..
jag är sååååå rädd för att gå hungrig så det inte är klokt..

idag måste jag beställa från gymgrossisten..
det börjar ju bli slut..
men jag måste snacka lite mä Tom först..
ska testa 2 nya grejer tror jag.. :)
jag ska avancera lite.. :D


kan bli de här 2 godingarna.. :)

****************
fy fan vilket busväder det är ute...
gäller att klä på sig..
Ikväll blir det desperate housewives mä Kristin iaf.. :D
can´t wait!!!

ja, lugnet har spridit sig över Linda igen..
Tack för det!!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0