partybilder!!

tyvärr fick jag ingen helbild på mina kläder.. (men då har jag en ursäkt att ha dem igen) *hehe* ;)


de 2 snyggaste bäjbsen.. ;)

jag är vit.. :D Ina är lite brunare? :p


Fia, nån jag inte kommer ihåg namnet på å hennes karl Martin..

Mogge å Martin

gissa vem som är min goda alkoholfria drink.. :D


Martin, Jonas å jag.. :D


Pocka, Jonas pappa.. :)

Rickard å Ina.. :)

så såg det ut igårkväll.. :D

*********
kom nyss hem.. Jonas å Ina skjutsade hem mig i camaron.. wow.. :p

Jonas kör.. :)

ina bakis.. :p
*******'
Björn kom ju å hämtade mig å körde mig till Hofors igår..

Björn käkar hamburgare på monroes..
jag käkade också hamburgare.. (obs!!! smygtagen bild) haha.. :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0