mardröm..

åå.. jag drömde att min pappa skulle dö i natt.. :(
började till och med böla när jag vakna vid 3.38.. :(
det var inte roligt!!!

********''

dagens look.. :p

jag har problem....
skulle ju tacka nej till den ena praktiken på skoaffären.. men då säger de att jag får sommarjobb å grejer då..
å då hade jag redan vart in på inredningsbutiken å fixat allt..
så hur gör jag nu??
jag blir fan knäckt..
kan inte allt bara flyta på???
jag lär väl ge bort inredningspraktiken till nån annan i gruppen kanske??
men tänk om det också hade gett jobb då?
det vet jag ju inte..

fuck fuck shit shit motherfucker shit shit shit..

*************'
träningen igår gick väldans bra.. :)
snabbt å hårt körde jag..
började mä bcaa:n..
snackade mä zone capone igårkväll å fick lite tips på hur jag skulle göra..
kre-alkalyn 2st ca 30 min före träning..
bcaa 3st ca 30 min före träning å sen 3st mellan styrkan å konditionen..

å bcaa:n var inte små piller kan jag säga er.. men jag har inte problem mä sånt som maja till exempel.. *thihi* ;)
***********

Kristin kom över till mig igårkväll.. vi hade roligt!! :D (bilden tagen förut)
 
hon å daniel kommer ikväll också..
men jag skickar hem dem vid senast halv23.. :p
då ska Linda sova.. :)

blir en vilodag idag också.. så jag är taggad till att träna mä maja imorgon.. :D

nää, nu blir det utbildning å praktikproblem!!!!
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0