LUGNA DIG KVINNA!!!!!


så här har jag sett ut i några dagar nu!!!

helt sjukt hur mycket panik jag har haft!!!
men nu är det över!!!!

jag måste varva ner..

Jag kan inte jobba mä något som går emot mina principer..
jag kan inte tvinga folk, jag kan inte köra över dem, jag kan inte låtsas att de ska få något gratis å jag kan inte argumentera för min sak..

Jag gick till Max idag å sa att jag inte kunde jobba där.. det kändes inte bra..
Han va snäll.. han vart inte elak som jag hade fantiserat att han skulle bli!

Micke sa att jag tänker för mycket på andra..
men ja, jag vill inte göra någon annan besviken..  eller lura nån annan heller för den delen..
*************
hela dagen har gått åt till panik!!!
jag å Kristin va till arbetsförmedlingen.. jag hade ju stor sorg över att jag hade missat försäljningsutbildningen..
men vet ni vad??? :D
jag får gå den!!!!!
de hade inte skrivit bort mig..
ibland är det bra att folk inte pratar mä varandra.. för då hade jag vart körd nu!!!

så allt är i sin ordning..
jag ska börja utbildningen imorgon kl 8.20..
så jävla roligt... :D

**********'
nu kom kristin.. :D

vi ska fira lite..
vet inte hur.. men

LINDA ÄR GLAD IGEN!!!! :D
aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: maja

vad glad jag blev för din skull nu :D du ser, allt kan bara bli bättre :)

2009-03-09 @ 19:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0