kursen!

vill ni veta vad vi har gjort på kursen?

vi har gjort skyltfönster.. här är vårat mä påsk-tema i en godisaffär!

vi har lärt oss texta.. :) fråga mig inte vad jag fick ordet hammarhaj ifrån.. haha

jultema på skyltfönster.. (skitsnyggt!) inte min grupp som gjorde.. :(
man ska bygga som en pyramid.. å ha ett blickfång..

ett paket som jag slog in.. vi fick lära oss at göra det också! ::D
det var fint va?

påsktema på konstorsmaterial-butik (inte min grupp)

påsktema på spa.. (int emin grupp)

jultema på en restaurang.. (inte min grupp)

vårat jultema i resebutik.. tyckte inte att det vart bra.. men ja, man fick ju inte bestämma helt själv.. haha.. :p
vi hade iaf "en romantisk resa för 2"-tema också.. :p

jultema på spa (inte min grupp)
jag trodde att det var jesus-barnet som låg i en krubba.. men det var tydligen en person i ett badkar.. haha..

påsktema i databutik (inte min grupp)
man ska föreställa sig att det ljusblå tyget är påsk-lila.. :p
******'''''
sen så hade vi ju en egen affär å skulle bjuda våra "vip-kunder" på en speciell kväll bara för dem..
alla grupper fick 50kr att köpa något för..

johan som jag fick ta en sväng om mä till larz kristerz.. :)
de hade en skivbutik..

sara å de hade en smyckesbutik.. :)

madde å de hade ett spa..
även där jag fick mina naglar fixade.. haha.. :D


vi hade ju en godisbutik..

alla fick en varsin strut mä godis.. :)

aaa.. det är vad jag har pysslat mä i 3veckor.. :D
eller det här va iofs saker från sista veckan.. :p
men roligt som fan har det vart!


aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0