fullt upp!


jag tycker min näsa är lite småful.. :/

jag har fullt upp jag.. :D
kursen är hur rolig som helst.. särskilt en lärare..  Lars..

kursdeltagarna är också bra..
förutom en.. haha..
men han är rolig.. :p

Idag käkade jag å Madde från kursen kebab!!!
kebabrulle för mig.. jääääävligt gott!!! :D

Sen fikade jag mä daniel på flanör..
Han bjöd på rökt lax-sallad.. Tack.. :D

hann lagom hem å sen gick jag å Maja å träna..
duscha nyss å käkade en halv kokt potatis.. haha.. :D
så jävla mätt.. käkat en massa idag känns det som..

Får se om jag ska över till Kristin å emelie snart..

*****************
imorgon kör vi halva dagen å sen ska vi söka praktikplats..
gäller ju att tänka smart efter som man helst vill att det ska leda till något mer sen ju!

det var allt för nu..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0