fuck fuck fuck

¨åååhhh... jag böla när jag kom hem..
alla känslor jag haft inom mig kom väl då antar jag..

det är jobbigt..

allt är så skruvat just nu att jag inte vet ut eller in..

jag får inte heltid på call up..
måste till abetsförmedlingen å skriva in mig igen!
skrev upp mig på måndag, onsdag å torsdag 16.50-21...

vi fick prova att ringa 1 timme idag..
shit alltså..

jag är inte aggresiv.. jag kan inte köra över folk..
jag kan inte argumentera för min sak..
hur fan ska jag bli bättre på det?
jag är så jävla mesig!!!!


trött som fan.. svider i ögonen..

nu väntar jag å micke på daniel...
han kom å åt mä oss..
nu skulle han hem å duscha, köpa glass å hämta nån film..
jag gjorde visst kladdkaka tydligen.. :p

Daniel får mig glad.. det är huvudsaken..
Tack Micke för att du va snäll!!! det betyder också mycket för mig..

ååååhh nej Linda, börja inte böla nu igen!!!

fan, det är kämpigt som fan.. :(

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: maja

allt känns jobbigt i början tro mej det kommer bli bättre även om du inte tror det nu... du är stark, jävligt stark så det här tar du dej igenom precis som du gjort tidigare

du säger att du är en mes, vad är jag då? :P

2009-03-07 @ 22:12:24
Postat av: Mipi

Fick ni ingen snabbutbildning?? brukar man inte få det?? Ja inte vet jag.. håller mig lååååååååångt borta från telefonförsäljarjobb... kan inte snacka för mig så heller haha... hoppas att det företaget inte lurar er på lönerna, det finns flertalet sånna som gör det. LYCKA TILL Krams Mia

2009-03-08 @ 10:39:47
Postat av: blom

hur är det mellan dig och micke nu då?

2009-03-08 @ 17:55:10
URL: http://saandrablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0