festen..

det vart ingen rolig fest igår.. :(


jag hann iaf ta bild på Maja..

2st till och med.. :p

å Daniel när han smakar på en gammal jelly-shoot.. ;)


me me me!!

Linda Linda Linda

Linda..

nää, det slutade inge vidare den här festen heller..
micke vågade äntligen säga vad han tycker å tänker..
jag känner mig så jävla elak mot honom..
så vilsen, ovälkommen (överallt!!) å jag vet inte vad jag ska göra..

så fort man börja bli lite glad igen så är det nån som sparkar ner en på backen å så ligger man där igen!
ledsen å förvirrad..
jag är en dålig människa.. :´(
har gråtit hela jävla dagen!!

vart ska jag ta vägen?
lär man sjukna så lågt att man lär till soc alltså?

I HATE MYSELF FOR DOING THIS TO YOU!!


Kommentarer
Postat av: blom

vad tycker och känner micke då?

2009-03-22 @ 14:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0