bilder från fredagen!


så här glad var jag kl 3-halv4 på natten..
men vi tar det från början! haha.. :p


mats å jag har roligt!


jennys kamera.. :p

mä blixt!!!


Jenny & mats.. :D
vi var ju hemma hos mats.. taggade inför kvällen..

jag jag jag!!! :D
fin va?

de bästa systrarna.. :D me love you.. :)
 
:D


me me me
  
jag i rött.. :D


sen åkte vi mä beppe till hillbillys.. han tände marschaller i bilen.. lite udda..

vi kom inte in.. jenny ärju bara en sweeeeeet sixteeen..
så vi fick sitta/stå ute tills bandet hade paus.. det snöade å blåste.. iskallt!!!


jenny väntar.. :D

mä byxorna uppkavlade.. i minusgrader!!!!

tills slut hade de paus å den hon väntade på kom ut!!!

vi gick hem sen å de skulle mötas senare..
vi gick i snöovädret... fy helvete vad kallt det var!!!
vi höll på å frysa ihjäl..
drack varm choklad å kikade på La Bamba..
sen ringde mats å sa att hon fick komma in ändå!!
men då var det bara 1timme kvar.. så vi struntade i det..

sen kl 3 skulle hon möta den hemlige igen..
å jag ville inte låta henne gå ut själv.. så jag följde mä!!!
därav bilden längst upp, i hissen på väg till sängen..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0