vad har jag inte gjort i helgen?? :P


på den här sjön åkte jag ju båt i fredags..
kanske borde fråga appo om lite bilder? :)
nja, kanske inte.. :p

*******
lördagen så kom ju ina över å sen jobbade jag i 3tim.. jag hade faktiskt jävligt roligt på jobbet..
det var roligt att jobba...
sen kom jenny.. å jimmy å patrik.. så då drog vi å käka..
Jimmy va snäll å bjöd mig.. :D Tack!

sen åkte vi till forsbacka å gjorde oss i ordning å plockade upp Ina..
vilket var ett stoooort misstag!! (haha) ;) (jag älskar dig ibland ändå ina)


jag i lördags..

svartvit också.. :p

Jenny å ina innan Ina blev för packad för sitt eget bästa!! :p

jimmy, patrik, jenny å ina.. :D

ååå.. jag hade pms å hon dryga.. jag trodde jag skulle döda henne där ett tag.. :p
men kl 21 hade hon fått nog å åkt hem!!

då kunna vi fortsätta cruisa.. :D

sen åkte vi väl hem vid 3 kanske..
Jimmy å jenny sov hos mig..
jimmy fick sin egen lilla säng.. :p
**************'
söndagen så va vi seg..
följde mä grannen min å adde till max å käka..
så lämnade jag jenny på stationen å jimmy å raggarbilen i bomhus..
så åkte jag mä Josef&adde hem.. :D

så drog jag å josef å bada.. det var varmt i vattnet faktiskt.. :D

sen lekte jag mä Appo.. solade & glodde på när han å pontus fiska.. å patrik kom å va mä en sväng.. :p

först plocka de mask.. :p å då badade jag..

sen fiska de.. :D å jag sola..


sen drog vi till deras garage å de mixtra mä sina bilar.. :p
appo grejar mä bensin..

så ringde matte&ina å frågade om vi skulle mä å käka å sen bada.. :D
så då drog vi in till gävle å käka..
sen hamnade vi på valbo-badet å badade.. :)

sen kikade jag å appo på film.. "la bamba"
min favvo.. :D
men jag somnade mest hela tiden.. :p
*******************************'
idag har jag vart duktig å städat.. :D
sen har appo hjälpt mig pumpa cyklen.. :D

så drog vi på en sväng..
å sen drog vi till hans mamma å hälsa på.. :D

sen cyklade jag hem å käkade lite.. sen cyklade jag till sandviken å fikade mä ina..

i stadsparken fanns det kameler.. :p
circus ni vet.. ;)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0