prinsesse-looken


jag är så där sockersöt idag som bara jag kan vara.. ;)

haha..
bruden mä dåligt självförtroende slår till igen! haha.. :D

finns bättre bilder sen.. men de ligger på mobilen å jag måste använda den så ni får se sen.. :)



jag har tydligen roligt alldeles för mig själv i min ensamhet också!

********
idag är det inge roligt att bo i forsbacka!
känner mig som världens ensamaste! :(

ina svek mig! vi som skulle på marknaden!
jag tänker ju inte missa det för allt i världen.. så jag får åka själv helt enkelt...
å bussjäveln går inte förrän 19.40.. :(
såååå jävla segt...

men jaja..
lär väl göra mig iordning å så då..

skitforsbacka! :|

aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0