ny musik

jaha, då har jag bytt musiken igen.. :p
några av mina favvo.. men oh carol å aw c´mon baby är mä fel artister.. :/

jaja.. får väl gå för den här gången då.. :p

vart nå fel å så det vart bara 4 låtar..

************
igår kikade vi på "vi hade iaf tur mä vädret 2"
å jag va på skratthumör igår.. så jag skrattade en massa till den filmen..
vi var ju å fika hos carro efter valbo-badet också.. där hade jag också roligt tydligen.. :D

ja, det är härligt att skratta.. :D
*********'
(från fjällresan)
idag ska jag å ina ha lite spa här.. vi kikade på hälsoresan igår.. så vi blev lite inspirerade! :)

sen blir det väl lugnt..
ikväll får jag besök.. :D

***************
vilodag idag..
blev rätt besviken av att jag ens kunde gå idag.. :p då har jag tränat för dåligt..
eller näää.. :D men ändå...


haha.. ja, det här är från en tråkig dag i oktober tror jag.. :D
sminkade upp mig å knäppte lite kort..

kanske får tråkigt senare idag också? :)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0