mhm..

är jag verkligen så ledsen?
man kan ju börja fundera?

hoppas han inte läser det här.. för då lär han ju bli skrämd för livet stackarn!

men tycker iaf att det är jävligt synd..

jag är så intensiv i mina känslor..
jag kan liksom inte hålla mig när jag gör något..
går alltid inför det mä full kraft..

det skrämmer nog folk.. vad det än gäller..

min sexualitet är nog också ganska kraftfull..

jag kan inte tagga ner heller..

jag är en färgstark person..


jag är som jag är..
dåååååligt tålamod.. vill liksom veta vad som ska hända för att va säker på hur jag ska "spela mina kort"
men jag antar att man inte alltid vet hur det kommer att gå..
ibland kommer det bara hända saker jag inte kan förutse..

då är det bara att flyta mä, även om jag kanske inte blir så glad över resultatet..

"en flicka, en pojke, inte bara sex, spänningen, mys, bad, sova, fiska, roliga saker, skratt, spänning, våt, extremt sköna händer, förmodligen kär i en annan, fantasier, hård, mjuk, ingen annan, sms, känslor, intensitet, knäpp, skratt, tårar, orgasm, full, härligt, snäll, så jävla fin, omogen, sjuk i huvudet, stor, stark, porrig, trygg, ont, dåligt mä tid, otålig, ensam, doft, stabil, rastlös, musik, slut"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0