lite glad!

nu känns det bättre iaf..

så bjud ut mig på en romantisk dejt för fan.. ;)

jag vill ha romantik.. :D

nån som vet vad jag vill ha..

vill ni höra hur min drömman ska va nu då? :D
haha.. å säger jag DRÖM!!!
finns ju säkert inte på riktigt.. å ibland kan man avvika från det.. märkte ni ju själv alldeles nyss..
 
A va ju inget som jag hade tänkt mig.. men jaja..

nu får jag jaga nytt.. :p

Min drömman: (uppräknad i o-ordning på det viktigaste)
vältränad, nyttig som satan, jääävligt sköna händer som vet precis hur de ska smeka, händig, snäll, retsam, kunna ligga bredvid en naken linda utan att röra henne sexuellt (då har du mig i en ask), kan sjunga lite romantiska låtar för mig, kunna överraska mig, mysig, kramig, vara en liten utmaning ändå, han kan ju gärna ha det bra ställt, romantisk, påhittig, vara lika crazy som mig, ha bra självförtroende(men inte vara så fruktansvärt självsäker), ärlig, charmig, ha en glimt i ögat, porrig som fan, kunna slicka!,

fan, vad ytlig jag är just nu.. haha.. men jag orkar inte va nå annat nu.. trött!!

orkar inte ens komma på mer nu heller..

men han lär väl aldrig finnas därute..
undra vad jag kommer hitta egentligen.. :p
vad spännande.. :D

vem kommer bli den lycklige? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0