cp-barn.. :|

fy fan hur jag ser ut nu.. :(
har svällt upp i pannan.. ser ut som nå jävla cp-barn..
måste ha fått nåt bett eller nåt.. bäst jag håller mig i åmot så ingen ser mig..

fy helvete!!

du hade lätt spytt nu anonym.. ;)
bara å säga till om du vill jag ska lägga in en bild på mig nu..
om du känner för å spy tänkte jag..

jo, jonas är en liten filur som va elak mot mig förr..
går inte riktigt att lita på han..

fast du kanske är en sån där bitter, ensam liten person som bara är avis på att jag har tagit tag i mitt liv å looosat 30kg..
kanske big size? önskar att du orkade vara motiverad att träna å äta bra?

what do i know..
kan ju hjälpa dig om så är fallet.. ;)

eller så kanske du är en sån där som är snygg som ett as å vet om det..
de brukar oftast störa sig på andra..

de som har lite för bra självförtroende å blir överklassiga liksom..


så är ändå inte jag, jag försöker inte trycka ner andra för att jag själv ska må bra..


hör du vad jag funderar på dig anonym.. *hehe* ;)

det är sånna som dig som gör mig mer motiverad..

får mig bara att ta i hårdare.. ;)


kanske är löffa också iofs?

som är ledsen för att han inte längre får ****** min ******...


ja, det kan ju va nån jag har vart elak emot som vill försöka ge igen? :p


jajaj, du får mig bara mer motiverad.. :D

aja, puss hej//cp-barnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0