cp-barn?

man kan ju undra när jag ska bli frisk?
svällt upp under ögonen.. :(
det har flyttat sig lite..

jag vill va frisk..
jag vill till gymet för helvete!!!

**************
igår drog jag, jenny å marie iväg till sandviken, valbo å forsbacka å gävle.. åkte runt som nån jävla jojjo.. :p

*sandviken - köpte groggvirke
*forsbacka - klädbyte å hälsa på pontus å natta å appo, men de va lite tråkiga, satt bara å spelade så jenny å marie ville dra till gävle..
*gävle - åkte runt å letade efter lååååång, för de skulle få åka raggarbil mä han.. fanns ingen plats till mig..
*forsbacka - jag åkte till pontur, appo å natta igen.. vi spelade buzz.. de satt å käkade pizza framför mig.. tortyr!
*valbo - sen ville de på nån fest till föräldrar vars dotter hade tagit studenten, men inte va där.. å föräldrarna var full..
var väl helt okej..
sen kom brudarna också.. så vi satt där ett tag innan vi körde hem dem till forsbacka å vi drog till åmot..

vi såg ett rådjur, en katt å en räv på vägen hem..
men jag körde inte över dem.. men va bra jävla sugen på rådjuret! MAT! ;)

********************
idag är det Åmotsdagarna.. :D
ska på fotboll kl 15..
ska till min mormor först också.. :)

sen ikväll vet jag inte..

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0