charmade till mig en felfri besiktning!

jaha..
då har man samlat ett till vuxenpoäng då.. :p
jag har för första gången i mitt liv besiktat en bil.. :O

rätt intressant å se hur de jobbar.. snabbt å effektivt..
det går ju fort.. :D

å som vanligt så är jag charmig.. ;)
jag är så mottaglig å ger sån energi omkring mig..

- har du triangeln mä?
(jag ser ut som ett frågetecken)
--ööhh.. jag gör det här för min pappa..
(en gubbe rycker in)
- ja, den ligger ju här i bak..
jag - ja, där ja..
men jag står här å ser söt ut så länge jag.. ;)
- haha.. ja, gör det du.. då får du låna bilen ibland då om du är snäll å besiktar den åt han..
- haha.. ja, jag hoppas.. :D

när han hade kikat på allt:
-jag tar en sväng å ser hur den går jag..
jag : - får man åka mä? ;)
- haha, ja, det får du väl.. :D
jag - ööhh.. jag bara skoja.. ;)

haha.. ja, ni.. vad får jag allt ifrån? :p
inga motorstopp eller pinsamheter.. det gick riktigt bra faktiskt.. :D
************************
sen fikade jag mä Patrik.. fan vad jag saknar å hänga mä han ibland..
En av mina bästa vänner! :D
det var trevligt som fan..
man kunna ju säga att vi "firade" 3 år sen studenten..
shit, 3 jävla år!! :O
sen gick vi å kikade lite på studenterna också.. :)
trevlig dag.. :D

Patrik Backlund.. :D

**************'
vad händer nu då?
ja ni, ingen jävla aning faktiskt..

blir nog kvar i åmot till söndag iaf..
varken appo eller ina har tid å ses nå imorgon å vad fan ska jag göra i fba alldeles själv? :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0