bilder från fredag&lördag

vi börjar mä bilder från senaste cruisingen tror jag.. förra lördagen..

3 heta matchande brudar.. ;)

jag å ina.. :D
eller man kanske ska säga tvärtom? :p

******'
sen var vi ju barnvakt i fredags.. :D

ted, matte, ina å thindra.. :)

ted körde lite bil.. :p

sen åkte vi å köpte glass..
thindra tyckte att jag skulle ta en daimstrut..

jag kastade den här.. :D
duktigt va? :)
20kr åt helvete.. haha.. :)
*******************''
sen drog vi ju ut i skogen igår på förmiddagen..

min familj.. :) å torbjörn i bakgrunden..

sjön.. :) å folk.. :p

sen åkte jag å jenny hem till våran moster för hon skulle färga jennys ögonbryn.. :)
när vi kom hem la jag mig å sov en sväng..
så jag skulle va taggad till kvällen.. :D

Rockabilly på jäderfors holme 2009!

jag hemma.. :D

ingela, jenny å mats redo för fest!! :D
roligt att träffa ingela, har inte sett henne på ett halvår eller så tror jag..

vilkas skor är det här då tro? :p

banden som spelade:

HARMONICA SAM & BOPPIN STEVE ,
de var fan bäst enligt mig.. :D hade inte sett dem förut..

HANK T MORRIS & THE AMAZING BUFFALO BROTHERS (Little)CARIN MORRIS,
jenny knäppte inget kort på carin.. :p

JOHNNY KONTANT & THE TENNFIELD TWO,
sjunger mestadels johnny cash.. :p
är det inte ett fyndigt namn? johnny kontant.. haha..
LITTLE ANDREW & THE RYTHM BOYS
jenny skickade aldrig över bilderna på andrew å grabbarna.. :p
de är roliga.. *tihihi*
småskriker å har vrästa energin.. :)


jag hade väldigt roligt.. :D

men det var kallt.. :)


aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0