angående mina tårar!

varför jag va ledsen å lite nere: (å är lite fortfarande)
*pengarpanik :| - aldrig roligt att känna press över att inte ha nå pengar
*sugen på närhet - lite ensamt kan det allt va ibland..
*en sak blev inte som jag trodde - hur jag nu tänkte att det skulle bli? bara att glömma den tanken iaf! A***
*min ** har dragit på andra äventyr.. typiskt! ;(
*vissa förstår inte att man inte är pilsk när man är ledsen!


va stark nu Linda!
andas!
allt ordnar sig, eller?

fan, börjar ju böla nu när jag skriver om det!


*********************
då vänder vi det hela å berättar om hur jävla bra jag är istället!

tjockisLinda 107kg..

hon har alltid tänkt att hon skulle göra något åt sin vikt när hon hade gått ut gymnasiet..
hon hatade idrott, åt vad hon ville när hon ville..
aldrig ändå blivit mobbad eller så.. hon har väl en skön personlighet antar jag..
alltid glad.. skrattar ofta!

iaf så tänkte hon att hon inte ville bli en sån som tyckte det skulle va jobbigt att gå till postlådan när hon va utan jobb..
så på sommaren 2006 började hon träna..
å äta mindre å nyttigt.. slutade mä godis.. bara 70% choklad..
promenader.. carmen electras striptease workout! kärringjympa på måndagar å sånt..

kilona började rasa..
alla berömde henne.. hon var så duktig..
Hon har alltid velat gå sin egen väg.. Hon är rätt stark ändå.. Kan stå på sig..
Sprider glädje..

när alla märkte så blev det ju ännu roligare.. hon blev peppad..
allt kretsade kring träning och hälsa..
hon har fått höra att hon lätt blir beroende av saker..
förr va det mat! nu är det träning..

hon loosade 29,2kg på ca 1,5år.. sen har hon legat omkring 5kg ovanför det rekordet..
stått still i flera år!
men efter nyår har hon tagit i hårdare igen.. Gett sig fan på å rubba rekordet..
för ca 3v så fixade hon det.. 30,6kg har hon nu gått ner.. å då kan jag säga er att hon har mer muskler nu än förra gången hon tog rekordet..

Linda, fortsätt kämpa! Du är så jävla duktig..
Ge dig fan på att du kommer klara det..
Du kommer bli så stark.. få så jävla fina muskler! Älska dig själv! vem annars kan älska dig så mycket som du själv?
Men ta det försiktigt!


Linda 76,4kg

Jag vet att du kan! Kom igen nu! <3

förstår ni hur skönt det är att kunna va lite stolt över sin kropp nu?
jag älskar att ta fina bilder på mig själv!
för då blir jag ännu stoltare över vad jag har lyckats med!!
jag förstår nog inte riktigt själv!

i love me! <3

aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0