tack zone capone!

heeelt sjukt bra ryggpass jag körde idag.. :D
gjorde 2st på 50kg i latsen idag
gjorde 4st 50kg i rodd idag..
gjorde 11kg*12, 13kg*10, 15kg*8, 17kg*8 i stående hantelrodd..
det är rekord! :D

biceps körde jag också, men jag är inte nöjd med vad jag hann köra där.. stressade igenom dem för å hinna 20 min kondition.. :/

cyklade 10 min å rodde 10 min..


jag skickade sms till zone å frågade vad han tar i hantelrodd..
han hade gjort några reps på 80kg..
jag är bara några kilo efter.. ;) "i´m gonna get you" *hehe*
eller inte.. men jag kan ju försöka iaf.. :D

ska öka nästa gång iaf har jag tänkt.. :)

jo, iaf så tyckte han att jag är bra! :D då blir jag glad!!
han peppar mig.. :)

**'''
gårdagens träning då?
jo, jag körde mage å axlar.. bättre mage än axlar..
så körde jag 15min crosstrainer..
sen när jag kom hem sprang jag..
orkade springa hela för andra gången.. minus de ggr jag fick gå över vattenpölarna..
men jag vill inte riskera mitt knä!!!
men det är skiiiitbra ju!! :D

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0