Rättvik!!

konserten igår va sjukt bra..
de hade spelglädje, inlevelse å ja, det märktes att de tyckte att det var roligt..
så det blev rätt bra drag fast vi satt vid bord å glodde bara.. :p

mm.. sjukt bra va det!! :D

blev tidigt.. vi var hemma vid halv12 tror jag..

sen sov jag i åmot i natt..
mina föräldrar skjutsade in mig till gävle..
jobbade.. jäääävligt mä folk som handlade idag!!!

sen åkte jag tåg..
nu sitter jag i åmot igen!
vi ska dra till rättvik ikväll jenny å jag.. :D
toooksnygga är vi ju så klart..
ni får se bilder sen.. ;)

skippade benträningen idag..
det passade inte tidsmässigt.. antingen får jag köra något imorgon eller så får jag ha ofrivillig vilodag då mä..
å då får jag träna på söndag kanske.. på gymet alltså..

dåligt mä gym i åmot ju.. å tog inte mä springskorna hit!!!

vägde 78,6kg imorse..
2,2kg från rekordet.. å det är helt okej, eftersom jag inte kört lika mycket konditon som jag borde ha gjort om jag satsat på viktrekord..
så jag kan inte bli besviken..
men ska satsa mer nu när jag blir arbetslös igen..
då har jag verkligen tiden som krävs för ett lyckat resultat.. :D

ska ändra om i kosten också..
men det märks på min kropp att det händer saker iaf.. :)

aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0