ny musik

sådär ja, då har jag fixat ny musik igen!
lite olyckligt kär-tema känns det som..

am i over him?
i fucking think so..


jag är singel!
kan ta vem som helst å ingen har något att säga om det!

men vem vill jag ha?
å varför?
till vilken nytta?
är det så smart att toookleta efter kärlek? kommer det bli enklare att hitta den då?

eller är det meningen att jag ska göra det? å ha roligt under tiden?
förra gången kom den ju oplanerat kan jag säga..
men det gick väl över lika fort som det kom?
eller?

alla dessa frågor, men jag har nog inga svar!

men jag måste vara mer rädd om mig än jag är..
Linda, det du gjorde förra torsdagen var inte okej.. ska vi komma överens om att du inte gör så mer?
- JA!!

men det är klart att du ska ha roligt..
är väl ingen mening att du ska sitta hemma själv å ha tråkigt!!

njuta av dem du känner för..
å du är duktig faktiskt.. :)
du gör precis lite lagom just nu.. :D

(är det nån annan än jag som fattar vad jag skriver eller?) haha..
skit samma.. jag skriver ju för mig själv.. :)

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0