love love love!

haha.. det är helt sjukt vad jag älskar mig själv när jag tränar å efter ett pass..


märkte det skitbra nu när jag inte har kunnat träna..
va mindre bra tankar då liksom..


men så fort jag slet tills jag blev svettig så började jag love-bomba mig själv..

ja, bra att det är så.. man vill ju inte sluta bli älskad av sig själv.. ;)


ja, va vilodag idag iaf..

tagit lite promenader bara.. skulle tagit en låång, men då blev jag kidnappad till garaget å fick sitta där å glo.. sen gjorde jag ett nytt försök, men då va jag tvungen å gå hem för jag blev kissnödig.. :p


träningsvärk så jag stönar rätt mycket för varje litet steg jag tar.. haha.. men så ska det va!

tack maja!! :D
haha, ja Mia, men ute i skogen finns inge poliser.. ;)


aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0