fredagkväll!


så här ser linda ut just nu..

jag är så jävla less på mitt hår nu.. inbillat mig att jag behöver klippas..
så inget jag gör mä det hjälper.. (iofs har jag inte försökt heller) haha..
men iaf.. :p

**************
idag körde jag rätt hårt..
körde stående hantelrodd..
12*7kg, 10*10kg, 8*12kg, 8*14kg..
14kg är rekord.. inte kört den övningen så mycket å defenitivt inte maxat.. :p

men 14 var rätt tungt ändå.. :D
det känns nog imorgon.. :)

sen rodde jag fisktävling 4 ggr..
det är 16min det..
kom över 800 meter varje gång..
men det blir ju inte samma sak som å köra som ett as..
men kan va roligt att leka fram lite kondition ibland.. :D
************
nu vet jag inte vad som händer.. säkert inget.. :p
film kanske? :D

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0