filmvecka!

egentligen har det här vart en jävla filmvecka för mig..
tisdags va jag ju på bio mä Fredde..

Bruno såg jag då..

den va helt sjuk!! men vad kunde man förvänta sig? :p
bäst va dilodattacken å avsugningen i luften.. det var så jävla roligt!!

annars var den rätt överdriven..

i onsdags kikade jag på hot fuzz hemma mä daniel..
den va rätt bra faktiskt.. :)
bättre  än jag trodde den skulle va..
handla om en bra polis som fick en tjänst i en liten by på landet..


i fredags va jag å lill-clas på bio..
då var det Johnny depp-filmen som hade premiär...
public enemies.. :)
den va bra tyckte jag.. :D


men bäst var nog taken som jag å Hasse hyrde igår.. :)
den va svinbra.. :D
hans dotter blir kidnappad å är på väg att säljas som prostituerad.. :O

aja, puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0