bilder

nu fortsätter vi mä det jag har haft för mig på senaste tiden..


min kusin sofia fyllde ¨22 år den 18 juni.. :)
så vi var där på fika i hennes nya lägenhet.. fräscht som fan.. ;)

*********

sen va det ju midsommar också.. :)

micke, jag, sofia, maja å moster var på parken å fika å kikade på när de dansa.. :)
sen gick vi över till dem å åt.. :D

mamma, sofia, micke, jenny, fredde, bengt, pappa, moster å jag va det..

sen drog vi till å-vallen å festade mä markus å jesper, anders, maria å maria å erika..




sen drog vi ju å bada.. :p

**********************************'
på midsommardagen va det ju rockabilly-party i vintjärn!
Linda fick köra dart.. :)
å Linda drack, fast hon skulle köra dagen efter..

jimmy, josefin, mats, å ett av banden.. handsome brothers?


jag försökte lära mig spela munspel, sprang runt å mingla.. träffade på therese.. :D
å hade jävligt roligt.. :D haha.. ja, fy fan.. :p
***************
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0