tröööööööööööött!!!!

nu är jag fan i mig lite trött alltså.. :p

hårdkörning hela dagen? nja, på ett lite sätt kanske.. :p

körde sittande rodd... gjorde faktiskt 4st på 50kg.. :D å sen minska jag till 4 på 45kg..
men rekord för mig!! :D tog ett till rekord.. Latsdrag då körde jag 8 * 45kg.. :D
weeehoooooo!!!
körde 15 min crosstrainer sen.. booooring.. men ja, man lär ju köra.. :p
jag körde ju olika nivåer varje minut typ.. känns som att det går fortare då!
svettig blev jag då!
------------------------------
angående mitt problem så har jag sopat det under mattan just för nu!
fokuserar på träningen i stället så får vi se vad jag känner sen!


****************
vi hade iaf en jävligt bra dag..
först va ju träningen å promisen..
sen gick jag å maja å kristin å handla på willys (extra steg för mig!)

kom vi hem.. gjorde förrätt!
olika torkad skinka, melon, lite fetaost...

sen när vi käkat det börja jag mä maten..
den där potatismoset mä kantarellsåsen i ugnen.. som det finns recept på här nånstans kanske?
micke stekte kött.. å sallad hade vi till..
gott som faaaan.. :D

sen kom sofia å stefan.. de hade mä trivial pursite så vi spela det..


*Jag å Kristin

*micke å majo

*sofia å stefan= winners!
(bilder tagna ur oilka sammanhang, typ halloween å sånt!) :p

å medans vi spela käka vi efterrätt.. fruktsallad å vaniljvisp!
ananas, banan, apelsin, granatäpple, äpple å melon..
vart kvar så gissa vem som får en god frukost imorgon! men inte vaniljvisp, men det kanske ni förstod? :p

de gick för en halvtimme sen..
jag har fan hängt jävligt mycket mä maja på sistone. .:D kul som fan..
hoppas jag har fått igång hennes träning nu då! :D

imorgon halv12 blir det spinning.. aaaaaa.. :D
micke vill styrketräna före.. men vad skulle jag kunna träna då?
det är frågan det!

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0