*suck*

ursäkta att jag inte skrivit så mycket.. men alla har väl haft saker att göra? :p

Nyår
simon kom till åmot.. vi firade nyår..
första hemma hos oss å sen över till sandra å mattias.. hemma hos oss blev det älgfilé&oxfilé.. fan, blir hungrig av tanken.. :p
förrätt:räkcocktail (ingen rhodeisland-sås för mig) bra Linda!
varmrätt: kött i mängder! sallad, potatis å sås..
efterrätt saffranspannacotta mä hallon.. :)

å jag drack en massa dricka (mä det menar jag alkohol:typ vin, cider, å snaps) å massa vatten! fick även smaka på dyr whiskey.. mackmyra.. :) det var väl inte det godaste jag druckit.. men roligt att prova på dyra saker ibland.. :p

sen spelade vi spel.. vad det nu hette.. party alias? maja va också mä då! man skulle förklara ord förvarandra men man fick inte säga själva ordet.. var roligt faktiskt.. :) jag, micke å jenny vann!

sen gick vi till sandra å mattias.. det var roligt som fan.. :) sjöng singstar.. fick springa för livet eftersom en raket attackerade oss! en sån man bara behöver tända en gång.. sista skottet blev det nå fel på.. spillde ut champange då.. :/
----------------
mådde faktiskt bra på nyårsdagen! vägde 84,2 dagen före nyårsafton så jag hade lätt klarat det om det inte hade vart nyår då! så jag får faktiskt godkänt!
--------------------------
vi kom till tillbaka till gävle på nyårsdagen.. jag, micke, simon å jenny.. kika på film mä maja.. us marshall, den va väl rätt bra.. :) jag, maja å jenny fika.. :)
---
fredagen åkte simon hem.. jag klev inte upp å sa hej då! städade å tvättade! fy faaan vad mycket tvätt det var.. sen va jag å maja å träna.. :) bröst å triceps för min del å maja körde kondition..

MITT NYÅRSLÖFTE: köra minst 15 min kondition efter varje styrkepass jag kör.. :)
hittills har jag klarat det!
2ggr.. :)

-------------
fredagkväll!
var till Mats först.. jenny prova ståbasen hans.. vi lyssna på bra musik.. Jenny fixa frillan på en karln som var där å låna duschen.. hon fråga om hon kunna få ett vip-kort så hon fick komma in.. men nej.. :(

vi skulle gå hem.. men jenny ville att vi skulle dra ner dit ändå.. (hillbillys)
så mats betala taxi dit..
så träffa vi rickard där utanför.. :)
å hans farsa "hockeyfrillan" som vi kallar han.. haha..
alla försökte få in jenny.. hon tyckte det var pinsamt!!
hockeyfrillan försökte å han fick in henne genom att vi skulle åka ut om vi drack eller köpte något ur baren!

vi satt vid deras bord framför scen fast mot väggen.. liten lokal.. :p
Billy and the kids spela (fast den här videon är från hallstahammar)

de är jävligt bra alltså. .:D
sån jävla show å billy (stefans röst alltså) what a dream.. han har så skön "rullning" eller vad man ska säga..

mats fick spela tvättbräda på scen å.. haha.. ja, jag skratta som faaaan..
Zeb va gästartist.. han hade verkligen närvaro!

ja, allt kan hända på hillbillys!
jenny hångla lite i pauserna.. ;) cutie
de skulle sluta spela vid 2, men de höll på till halv3.. de gav verkligen allt.. ingen överklass där!
kan tänka mig att john verkligen inte hade spelat lika mycket.. :p

sen fick vi åka raggarbil... då var ju lyckan total! en av de där snutbilarna.. :D så jävla true!
till åbyggeby å släppa av nån å sen hoppa vi av.. :D

nöjda å glada mä kvällen!
har nog aldrig haft så roligt nykter!
--------------------
idag har jag vart ut mä maja å gått.. sen släppte hon ju av mig vid gymet..
träna mage å axlar.. å cykla 15 min.. :)

micke kom hem, åt å gick å sov.. men det var väl lika bra!

jag gick över till maja.. sofia å mimmi var där å.. :)
satt där å snacka lite.. undra vem som var segast.. haha.. :) det var roligt iaf..

nu sitter jag här..
ska lägga in lite bilder.. men det blir inte idag.. :p

aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0