shopping...


ni som trodde man skulle suga en dildo hade fel..
man ska ju:

man ska ju massera mä den.. haha.. :D
har så jävla ont i höger axel/nacke.. :/ i vissa lägen..
drygt..

vill ni se vad jag shoppa? :p
klart ni vill.. :D

***********'

det här vart nog min favvosak idag.. :D
en sportbh från "stay in place".. kostat 429kr.. jag fick den för 199kr.. på lindex!
å vad den kommer få svettas mä mig sen.. :D


en bh från hm.. kostade 129kr.. jag fick den för 79,50kr.. :D
haha.. jag älskar rea!!!

sen köpte jag dream matte mousse för 98kr.. den va också lite billigare än vanligt.. :D

de här va också ett bra köp! 198kr.. :D fullt precis... hm..
ska nog inviga dem på gymet imorgon.. :D

2 linnen.. ett gult å ett mörkblått.. 2för 99kr på bikbok.. å så klart ska jag ha de som träningslinnen! :D

nu kom maja.. så nu ska jag va lite social.. :p
aja, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0