ojoj

oj, just nu känns det rätt jobbigt att jag ska på spinning snart.. haha
men det finns ingen återvändo..
bara ösa på mä vatten å ta det lugnt tills det är dags!

jag å maja promenerade samma runda som igår.. :)

körde ben på gymet..
rekord för framsida ben igen-.. 47,5kg.. det tar sig...
marklyft körde jag 45kg.. är ju fortfarande ovan mä den övningen.. å det kändes i händerna också..

körde en sån där maskin som det känns som o mman åker skridskor..
floating eller nå?
känns i rumpan iaf..
den körde jag i hela 15 min idag.. trodde aldrig det skulle ta slut.. haha..

nää, mer vila innan spinningen!
jag vill bada efter den.. ;D

aja, puss hej

Kommentarer
Postat av: Mipi

Låter härligt mä all träning... Men du låter väl kroppen ta igen sig oxå?? så inte musklerna tar stryk??

Krams Mia

2009-01-04 @ 19:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0